افزایش آمار وبلاگ
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي


3- وقتی برای وبلاگی نظر می گذارید حتما آدرس وبلاگ را طوری قرار می دهید وقتی بیننده وارد وبلاگ می شود که صفحه اول وبلاگ قابل مشاهده است و اگر این صفحه دیر بار گزاری شود به دلیل اینکه  تصاویر زیاد دارد باعث فراری بیننده می شود،خودم که اینطوری هستم چون می دانم وبلاگ بهتر از اون هم وجود دارد و پنجره مربوط به وبلاگ را می بندم.
حداقل عکس ها را در یک مطلب جمع کنید تا راحتر ببینم و ذخیره بکنم


4- از کدهای جاوا کمتر استفاده کنید،دارم در یکی از وبلاگ ها ثبت نام می کنم کدهای جاوا جلوی ثبت نام را گرفتند


www.hsrn_07.loxblog.com

5- تیتر مطالب خود را درشت ( bold ) قرار دهید و با فونت آریال و سایز 12 و بقیه را با فونت تاهوما و سایز 10 قرار دهید،تیتر مطلب باعث جذب خواننده می شود که بقیه مطلب را بخواند،اگر هم برای نوشته ها فونت و سایز تعیین نکنید نوشته ها بسیار ریز دیده می شوند.

6- از قرار گیری کلمات کلیدی در متاتگ کمتر استفاده کنید خوب است که قرار بدهید اما من وقتی از طریق موبایل کلمه ای را در موتور جستجوگر گوگل جستجو می کنم موتور جستجوگر کلماتی را که در کادر نوشتم روی آن ها با رنگ زرد می کشد و از طریق اون کلمات وبلاگ و سایت ها را فهرست می کند منظورم این است که متاتگ ها را در بین کلمات بشتر بگذارید تا این طوری شما را در فهرستش قرار بدهد

7- حتما در مراسم های مختلف به شما پلاستیکی حاوی از شکلات بهتان دادند،بهتر نیست در این کارها شرکت کنید و وقتی این برگه ها را داخل پلاستیک شکلات قرار می دهید روی برگه آدرس وبلاگتان را قرار بدهید من از این طریق با وبلاگی آشنا شدم البته مادرم این کار را می کند اما برگه ای داخل پلاستیک شکلات قرار نمی دهد تا من آدرس وبلاگم را روی آن بنویسم

8- به بیننده مشخص کنید که چه زمانی بروز رسانی می کنید،اگر نتوانستید بگویید مطلبی برای ارسال ندارم یا مشخص کنید من هستم و هنوز زنده هستم به وبلاگی یک ماه بعد رفتم بروز نشده بود دوباره ماه بعد رفتم مثل قبل بود فکر کردم فوت کرده،فاتحه خواندم و دیگر نرفتم.

9- در انجمن ها به سوالات جواب بدهید و در آخر آدرس وبلاگ را در پایین قرار بدهید.

انجمن های  پیچک     لیست انجمن های تبیان



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت9:32---13 تير 1391
زندگی گل زردی است به نام غم فریاد عاشقی است به نام محبت مروارید گران بهایی است به اشک دوستی دو معشوق است به نام عشق
پاسخ:الهی که همیشه عشق در وجودت موج بزنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي